Cultura
Horacio Ganem: “Els artistes tenim el deure de denunciar, dir i comprometre’ns”
Cultura
Judith Colell: “Hem de treure pit del cinema català”
Opinió
Juliol de cultura a la fresca a l'Ateneu
Cultura
Júlia de Paz: “El mite de la maternitat és una eina d’opressió”
Opinió
Fem un Museu i el cinema mut
Opinió
La muerte cansada / Der Müde Tod. Alemanya (1921)
Opinió
Infierno en el Pacífico / Hell in the Pacific. USA (1968)
Opinió
La pizarra / Takhté Siah. Iran (2000)
Cultura
Jaume Claret, nominat al Festival de Sant Sebastià: "El cinema té una relació directa amb la vida i pot canviar-la"
Opinió
La isla del tesoro / L'île au trésor. França (2018)
Opinió
El último emperador / The Last Empereror. Regne Unit (1987)
Cultura
Marc Vivancos: “Volia que l’espectador entengués la relació d’amistat que hi pot haver entre persones i animalsˮ
Opinió
Sobre cultura: algunes idees
Opinió
Amb una mirada diferent
Opinió
'Regresa El Cepa'. Espanya (2019)
Opinió
'Foxtrot'. Israel. (2017)
Opinió
‘Los espigadores y la espigadora’ / ‘Les glaneurs et la glaneuse’. França, (2000)
Opinió
'Un asunto de familia', Japó (2018)
Opinió
La guerra dels botons
Cultura
Judith Colell: “Em fa por no tornar a fer cap pel·lícula per haver fet ‘Alçades!’? Doncs ja faré una altra cosa!”
Drets
Roger Fruitós: “Tria la pel·lícula que la tapa la poso jo”
Opinió
Premis Lux a la Filmoteca de Catalunya
Cultura
El drama de les persones migrants invisibilitzades
Opinió
La força del diner públic
Ecologia
'Els tres últims refugis' de Jesús-Angel Prieto arriba a la cimera del clima de París